CHIA PUDINK PLNÝ ENERGIE

CHIA PUDINK PLNÝ ENERGIE

Jsem velký milovník ovesných kaší, ale občas to chce změnu. Chia semínka na mě mají super vliv, ale pokud chcete ještě více nakopnout, doporučuji přidat Matchu. 
Chuť zjemníme čokoládovou vrstvou a super snídaně je na světě. Pozor, dělá se večer dopředu!



Možná jste si všimli, že jsem z dlouho žádný Matcha teda nepoužívala. Bylo to proto, že mi vadilo neekologické dávkování do malých pytlíčků. Trošku více mi záleží, v čem jídlo nakupuji a tohlo nesmyslné "pytlíčkování" mi vadí.

 Našla jsem slovenskou firmu Matcha day, která prodává čaje tak, že si je sami nadávkujete. Huráá

Na 2 chia pudinky potřebujete:

  • 2 menší banány
  • 4 lžíce kakaa (holandského typu)
  • 1 1/2 lžičku matcha čaje (prosím, ne ty pytlíčky! Nepytlíky prodává třeba Matcha day)
  • 1 1/2 hrnku mandlového/sojového mléka
  • 1/2 lžíce sirupu/medu
  • 1/2 menšího hrnku chia semínek

Postup je jednoduchý:

1. Chia seínka zalijeme mlékem a necháme chvíli na lince odstát.
2. Mezitím rozmačkám banány a smíchám s kakaem. 
3. Chia promíchám s medem nebo sirupem a rozdělím do dvou misek (i s mlékem).
4. Dám chia do lednice a nechám cca 30-40 minut odstát. 
5. Buď ještě večer a nebo až ráno dám na chia pudink banánovou vrstvu.

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat