Recepty s Jezhned + promo kód



Už potřetí jsem dostala balíček z jezhned.cz a jako vždy jsem nadšená! Tentokrát jsem se rozhodla, že Vám místo recenze přidám recepty na jídla, která jsem s těmito balíčky uvařila :)


Pro všechny z Vás, kteří stejně jako já zbožňují tyto směsi, Jez hned  poskytli slevový kód: ZDRAVEJIM - který Vám při nákupech vykouzlí slevu 20 % - pozor, akce platí jen do středy!

1. Špenátové lasagne s "palak peneer"

Na tento recept Vám bude stačit balíček Palak peneer (špenátová omáčka s tofu), 2 velká rajčata, lasagne, bylinkové koření.
Troubu rozehřejeme na 180 C. Do zapekácí mísy vrstvíme lasagne, špenátovou omáčku a rajčata (v tomto pořádí pořád dokola). Na konec dáme směs a vše zakryjeme alobalem. Dáme do vyhřáte trouby a pečeme dle návodu z lasagní. :)

2. Špenátové rissoto

Na špenátové rissoto budete potřebovat balíček Saag aloo (špenátová omáčka s brambory), půl hrnku rýže, čerstvý koiandr, cibuli a bujon.
V hrnci si připravíme vývar z kostky bujonu. Na trošce olejem osmaheme cibulku, po chvilce přidáme rýži, kterou necháme minutku prohřát. rýži zalíváme po naběračce vývarem, dokud není úplně měkká. Cca po 10 minutách přidáme špenátovou směs a necháme prohřát. Podáváme s čerstým koriandrem :)







Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat