Smoothie bowl s jahodami - VEGAN

RECEPT NA DOBRÉ RÁNO

Snídaně, která mě dostane z postele je základ. Často je to vlastně ten motorek, který mě žene natěšenou z postele. Poslední dobou jsem si zvykla na husté smoothie, které piju téměř denně - jen střídat ingredience podle toho co se doma zrovna nachází.V neděli to ale chtělo změnu a tak vznikla tato božská smoothie bowl. 
Jak na ni?


Na dvě smoothie bowl potřebujete:

  • 1 velký hrnek jemných vloček (pozor, musí být ty jemné - např. modré balení v Kauflandu nebo Lidlu - cca 12kč stojí :))
  • hrst jahod (já mám mražené z Kauflandu) (pro kalorické hodnoty cca 100 g)
  • 1,5-2 banány (pro kalorické hodnoty 135 g)
  • 1/2 hrníčku rostlinného mléka + vodu (pro kalorické hodnoty: 125 ml sojové mléko Soja Bio N.)
  • něco nahoru (kokos, semínka, oříšky, banán, goji, granatové jablíčko.. cokoliv :))
Pokud jste zmrzlíci jako já, vlijte směs na vločky do hrnce a jemně ohřejte na optimální teplotu.

Jednoduchý postup:

  1. jahody, banány a mléko dejte do mixéru, dolijte vodou - cca 1 hrníček (dolívejte tak, ať máte dost na zalití vloček)
  2. pořááádně rozmixujte! Zkuste lžičkou, jestli nepotřebujete přidat jahody, sirup nebo něco na co máte zrovna chuť.
  3. do každé  misky (asi do dvou když děláte pro dva) si dejte cca hrst vloček a zalijte rozmixovanou směsí :)  
  4. opatrně promíchejte a zdobte čím je libo :) 

Kalorické hodnoty na jednu porci bez zdobení nahoře (to už na každém):

  • 270 kcal 
  • Sacharidy: 51 g
  • Bílkoviny: 10 g
  • Tuky: 4 g
  • Vláknina: 6 g


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentář: