Matcha tyčinky s arašídovým máslem - VEGAN

BOŽSKÉ MATCHA TYČINKY 

Výborná svačina do školy i do práce, pro malé i pro velké, pro dietáře i pro žrouty. 
Tyčinky jsou bez cukru a mouky, přesto jsou příjemně sladké a perfektně zasytí. 


Na 8 tyčinek (malý skleněný pekáček) potřebujete:

  • 2 větší banány
  • ½ hrníčku drcených mandlí (mandlová moučka) (pokud nemáme, dáme více vloček)
  • 1+1/2-2 hrníčky vloček Podle konzistence
  • 1 lžíce arašídového másla – přírodní 100% arašídy žádné sajrajty se solí, cukrem a oleji prosím ..(výborné jsou např. od Nutspread) 
  • 1 -2 lžíce sirupu/medu (podle chuti)
  • ½ hrníčku sojového mléka
  • Hrst oříšků – já dala směs s arašídy, kešu, slunečnicovými semínky a para
  • 1 sáček Matcha tea


Pokud máte chuť na opravdovou mňamku, namočte tyčinky do arašídového másla - vybírejte ale másla bez přidaného cukru, oleje a soli. 
Já mám od  Nutspread.

Postup:

  1. Do mísy nakrajíme banány a rozmačkáme je vidličkou
  2. Vlijeme sojové mléko, vsypeme vločky a mandlovou moučku,  vše smícháme a následně rozmixujeme
  3. Při mixování přidáváme vločky nebo mandlovou moučku, dokud směs nemá spíše tužší konzistenci
  4. Přidáme sirup/med, matcha tea, oříšky  o véélkou lžíci arašídového másla
  5. Vše smícháme, snažíme se mít spíše tuhou konzistenci!
  6. Těsto naňahňáme na pečící papír do menší zapékací mísy (já mám takovou tu malou skleněnou z ikea)
  7. těsto by mělo být cca 4-5 cm vysoké 
  8. Dáme péct do trouby (180°C) a pečeme cca 20 minut (podle trouby)
  9. Já nahoru hned po vytažení z trouby  nastrouhala hořkou čokoládu, fantazii se meze nekladou 


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat