Tofujíčka se sušenými rajčaty - VEGAN

BEZVAJEČNÁ VAJEČINA - TOFUJÍČKA

Dobrá zpráva pro všechny alergiky, vegany a přejezence vajíček! Existuje super náhražka plná bílkovin. Je jednoduchá a jistě vám zpestří ne jednu snídani či večeři :) 





Na 1 porci potřebujeme:

  • 1/2 bíleho tofu (já mám nejraději Sunfood)  (pro kalorické hodnoty je počítáno 100 g)
  • špetka černé soli (dělá nám vajíčkovou chuť)
  • sušená rajčata v oleji (pro kalorické hodnoty je počítáno 15 g)
  • pepř, kurkuma/kari
  • příloha (já mám knackerbroty s vegan. máslem)



Množství tofu si zvolte podle hladu.


Postup:

  1. Do misky dáme natrhané tofu, přidáme 2 lžíce oleje ze sušených rajčat a rozmačkáme vidličkou.
  2. Přidáme nadrobno nakrájená dvě sušená rajčata, špetku černé soli, pepř a trošku kurkumy (na dobarvení)
  3. Směs hodíme na rozehřátou pánev a necháme pořádně prohřát. 
  4. Dáme na talířek s přílohou a můžeme podávat.

Kalorické hodnoty (bez přílohy)


  • 143 kcal
  • Bílkoviny: 14 g
  • Sacharidy: 3 g
  • Tuky: 10 g
  • Vláknina: 0,8 g

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentář:

  1. Poslední dobou moje oblíbená večeře :)
    Já si přidávám ještě slunečnicová semínka a někdy zelené fazolky.

    OdpovědětVymazat