Proteinový borůvko-banánový chléb VEGAN

Borůvkový banana bread 


Co je na sobotní snídani lepší, než banánový chleba plný ovoce? Nejlépe chutná potřený arašídovým máslem a obložený banánem. Mňam. Já tentokrát zvolila dortovou formu, protože jsem měla náladu na něco hezčího - ale "dort" jsem potom rozkouskovala na plátky jako chleba.


Budeme potřebovat:


  • 3 větší zralé banány
  • 2 odměrky čokoládového proteinu (já mám tento konopný z Lifefood)
  • 2,5 -3 hrnky jemných ovesných vloček
  • půl hrnku rostl. mléka
  • půl hrnku borůvek (já měla mražené z Globusu)
  • 1/4 hrnku oleje + na vymazání
  • špetka soli
  • ovoce na posypání

Nebojte se rostlinných proteinů. Já si pravidelně dopřávám konopný z Lifefood a nemůžu si jej vynachválit!

Postup:


  1. Troubu předehřejeme na 180°C (horkovzdušnou na 160 °C) 
  2. Rozmačkáme  banány a smícháme jej se zbývajícími ingrediencemi - kromě borůvek!!
  3. Celou směs důkladně rozmixujeme (kvůli vločkám) a na konec vmícháme borůvky. 
  4. Těsto dáme do vymazané formy a přikryté alobalem  pečeme 35-45 minut.
  5. Po dopečení dozdobíme ovocem (lehce ho tam vmáčkeme a můžeme podávat!


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentář: