Dýňová krémová polévka s kokosovým mlékem - VEGAN

Dýňový krém s kokosovým mlékem


Pozvala jsem babičky na nedělní oběd, přesněji řečeno veganský nedělní oběd. Když jsem to dříve plánovala, věděla jsem, že budu muset připravit něco EXTRA. Nakonec se tato akce domluvila v sobotu večer, já byla v neděli brzy ráno na východ Slunce nad Lysou horou a nákup jsem udělala až cestou zpátky. 


Samozřejmě jsem na uvaření jídla měla hodinu a plán co uvařím jsem vymýšlela až v obchodě. Babičkám jsem nabídla dýňový krém a moji oblíbenou zdravou verzi "svíčkové". Světe div se babičky se olizovaly až za ušima a už se těší, co u mě vyzkouší příště :)  

Na dýňový krém potřebujete:

  • 1 dýně (hokaido)
  • 1 petržel
  • 1/3  celeru (menší kousek)
  • 2 brambory
  • 1 plechovku kokosového mléka
  • 2 stroužky česneku
  • 1 lžíci jablečného octu
  • 2 lžičky římského kmínu, 1/2 lžičky skořice, 2 lžičky sušeného koriandru, sůl a pepř
V tomto receptu je koření opravdu důležité - nic nevynechávejte, množství je na vás 

Jak jste u mě už zvyklí, i tentokrát je recept jednoduchý:

  1. Zeleninu nakrájíme na malé kousky a zalijeme horkou vodou (ne hodně, jen ať je všechna zelenina ponořená).
  2. Necháme vařit, dokud nemáme brambory i dýni uvařenou.
  3. Přidáme zbylé ingredience, odstavíme ze sporáku a pořádně rozmixujeme.
  4. Podle potřeby přidáme horkou vodu, dozdobíme a můžeme podávat!


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat