Mufin s Mixitem

Muffiny s Mixitem


Miluju mix.it! Myslím, že v dnešní době je zná každý a každý už minimálně jednou jejich směs doma měl. Já mám zrovna moji oblíbenou Dr. Matčatý a protože jsem jejich zásobu tyčinek už snědla (dlouho mi nevydržely :D) rozhodla jsem se upéct si aspoň jednoduchý muffin.


Pokud máte doma jinou směs, nebojte se udělat záměnu, muffiny dopadnou i tak skvěle!


Na 2 muffiny budete potřebovat:



Postup:

  1.  Tak ten snad nemůže být ani jednodušší - všechno hoďte do mixéru a rozmixujte. 
  2.  Pohlídejte si konzistenci - pokud bude směs moc tekutá přidejte vločky a nebo mix.it směs.
  3.  Naplň vymazané formičky.
  4.  Přikryj alobalem a šoupni do předehřáté trouby (160°C) na 10 - 15 minut (to poznáš).

Jakou mixiťáckou směs máte nejraději vy? Dejte vědět, z čeho jste muffin uplácali!




Zajímá tě jak pokračuju ve své  přípravě na Ultra best? Mrkni na Youtube :)


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat