odlehčená varianta koprovky

Veganská koprová omáčka


Už od mala jsem milovala mamčinu koprovku.
 Doma jsme jídla s omáčkami moc nedělali, tak to pro nás byla vždycky taková "událost". Dlouho jsem koprovku neměla a tak  jsem se rozhodla poprvé udělat ji sama.  A rovnou veganskou! 
Dopadla výborně a já se těším, až mi mamka přijede do Brna
a tentokrát uvařím já pro ni 
 


Budeme potřebovat:

♥   čerstvý kopr (nečekaně )
♥   300 ml zeleninového vývaru
♥   2 stroužky česneku
♥   1 menší cibule
♥   rostlinná smetana (cca 200 ml)
♥   hraška / tmavá mouka
♥   troška oleje, sůl a pepř

Podáváme s brambory a grilovaným tempehem. 

Postup:


  1. Na oleji zpěníme jemně nakrájenou cibulku.
  2. Zalijeme smetanou a vývarem, přidáme hrašku / mouku ( cca 2 lžíce) a necháme povařit. 
  3. Do omáčky přidáme slisovaný česnek a natrhaný kopr. (Já omáčku kvůli cibulce rozmixovala a až pak přidala kopr.)
  4. Osolíme, opepříme a můžeme podávat ♥   


PROMO KÓDY

Bio zeleninu a ovoce mám www.freshbedynky.cz - zadejte kód firecepty16 pro 5% slevu.
Koření koupíte na www.fitkoreni.cz www.fitkoreni.cz zadejte kód zdravejim10 pro 10% slevu.




Jsi taky v režimu? Sleduj jak se mi daří plnit si sen a vydávám se na letní spartan ULTRA BEAST! Vše najdeš na mém instagramu a youtube. Stačí si kliknout :) 

Doufám, že Vám zachutná,
Vaše G ♥   

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat