#zdraváproměna - 4.týden

První měsíc je za námi!


První měsíc proměny mám za sebou. Tento týden jsem sice spíše promarodila, ale sama na sobě vidím, že už mám nastavený nový, lepší režim. Jak celý týden i měsíc vypadal?

Na večeři zelenina a když se mlsá tak jedině zdravě a bez cukru :)


Když shrnu celý první měsíc musím říct, že jsem spokojená. Jak už jsem psala v článku o doplňcích stravy - nic mi nechybí a díky tomu přešly i nezvladatelné chutě na sladké, které jsem ještě nedávno mívala #3xhurá.

Za svůj první měsíc jsem se naučila nejen lépe svačit, ale také méně večeřet. Znovu jsem podlehla cvičení (pokud to zdraví a čas dovolí) a v zrcadle vidím první výsledky #juhůůů

Co se povedlo?

Mezi hlavní věc, kterou řadím do kategorie "úspěchy" je můj aktuální jídelníček. I když  jsem nikdy nejedla vyloženě špatně, to že si na svačinu dám místo bebeček raději banán, mixit kaši, neslazené tyčinky od lifefood a mixit, nebo protein udělá určitě svoje :) 

Denně si dopřávám zelený čaj, který mi z 90 % nahradil kafe (těch 10 % jsou zatím akutní stavy, kdy to nejde jinak :D)

Jediné co mě v tomto týdnu mrzelo je, že jsem nachlazená. Přece-jen změny počasí udělaly své a já se nechtěla cvičením odrovnat úplně, proto jsem byla na tréninku pouze ve čtvrtek.

 #najditlapky - Skotyna se vtěrkne na každou fotku :D

Co jsem jedla?


Na snídaně to byly opět nutričně vyvážené kaše Do plavek od mixit  s ovocem, jahody se sladkou kuskusovu kaší LeGrácie o víkendu fit lívanečky.






Obědy byly plné zeleniny, kterou jsem dostala od fresh bedýnek. Protože vařím večer a neměla jsem tento týden moc času něco vymýšlet, zeleninu jsem většinou připravovala s tofu a nějakou směsí z LeGrácie (zbožňuji tu jednoduchost v přípravě)



Na večeři jsem si dávala zeleninu z fresh bedýnky s knäckebrodem nebo domácí řepovou pomazánku.

Cíle na další týden

Na další týden mám za cíl hlavně být zdravá, ať se můžu pořádně opřít do cvičení a příště vám třeba hodit nějaké cvičící obrázky/video. S jídly jsem konečně spokojená, tak uvidíme, jestli si mi podaří to ještě vylepšit :)
A cíl na další měsíc? Naučit se stojku! Tak držte palce ;)

Jak se daří zdravě hubnout vám? Držíte se zdravé stravy, cvičení a dodržujete stanovené cíle? :)




Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat