Mrkvový dort - VEGAN

Mrkvový dort s mixitem


Toto pečení ze začátku vypadalo na jeden velký průšvih  - v půlce mixování jsem si odrovnala mixér a zjistila jsem, že nemám vločky... Nevzdala jsem to, začala jsem improvizovat a zkusila místo vloček dát mixit směs. Nakonec jsem neměla čím zdobit, takže jsem posypala opět směsí. Ovoce ve směsi udělalo svoje a všem náramně chutnalo - tak jsem se rozhodla podělit se o recept :)


Na korpus

  • 130 g datlí (1-3 hodiny odmočené)
  • 100 g arašídů (1-3 hodiny odmočené)
  • 20 g lněných semínek (1-3 hodiny odmočené)
  • 20 g slunečnicových semínek (1-3 hodiny odmočené)
  • 1/2-1 hrnek sojového mléka (postupně přidávejte)
  • banán
  • hrnek žitné mouky
  • 4 lžíce kokosového oleje
  • hrnek ovesné směsi s ovocem (já dala mixit Do plavek)
  • 400 g nastrouhané mrkve (ideálně bio - já měla z Fresh bedýnek)
  • 4 lžíce agáve sirupu (podle chuti)
  • 4 lžíce skořice 
  • na vymazání - kokosový olej, kokos

Na polevu a ozdobení

  • 1 plechovka kokosového mléka (přes noc v lednici)
  • 2 lžíce agéve sirupu
  • jahody
  • ovesná směs s ovocem (já dala mixit Do Plavek)

Postup

  1. Dáme odmočit suroviny, u kterých to je napsáno (klidně do společné misky).
  2. Vše co patří do dortu společně rozmixujeme. Pokud se vám zdá směs moc řídká, přidejte mouku nebo ovesnou směs. 
  3. Formu na dort vymažeme, vysypeme kokosem a směs do ni nalijeme. Pečeme na 175 C 45-55 minut.
  4. Až je dort upečený, dáme ho chladit - aby se na něm krém neroztekl, musí být dort opravdu chladný. 
  5. Vychlazené kokosové mléko vyšleháme a přidáme do něj agéve sirup.
  6. Vychlazený dort podélně rozkrojíme a natřeme vyšlehaným kokos. mlékem (můžeme směs natřít i marmeládou). Vrchní díl poté vrátíme zpět.
  7. Celý dort potřeme vyšlehanou směsí, vrch posypeme ovesnou směsí s ovocem a dozdobíme jahodami - zdobení už je na každém z Vás :)








Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat